Декларацію про відходи за минулий рік  необхідно подати до 20 лютого 2023 року


Подати декларацію про відходи можна досить швидко через Єдину екологічну платформу «ЕкоСистема» (https://eco.gov.ua/)
Зробити це можна з будь-якого гаджета, на якому завантажений ваш електронний цифровий підпис. 

Алгоритм отримання послуги на ЕкоСитемі  (https://eco.gov.ua/services/reyestraciya-deklaraciyi-pro-vidhodi) максимально зручний:

інформація про заявника автоматично перевіряється та підтягується з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

допустити технічну помилку при заповненні форми неможливо. Програма перевіряє дані та вказує  на неточності у розрахунках;

посадовець не бере участі у перевірці декларацій та їх реєстрації, а отже зводяться «до нуля» потенційні маніпулювання, адміністративний тиск та корупційні ризики;

термін реєстрації залежить лише від того, як швидко заявник заповнить форму;

якщо всю інформацію внесено коректно, декларація автоматично з’являється у реєстрі, а заявнику надходить відповідне повідомлення.

 

Звертаємо увагу, система не зареєструє декларацію, якщо:

форма заповнена не у повному обсязі;

не накладено особистий електронний цифровий підпис після заповнення форми.

Також нагадуємо, що відповідальність за достовірність інформації, зазначеної в декларації, покладається на заявника.

Згідно з чинним законодавством, декларацію про відходи за минулий рік  необхідно подати до 20 лютого цього року. Наразі через ЕкоСитему вже зареєстровано понад 200 таких документів. Всі вони автоматично занесені до відповідного реєстру.

Нагадуємо,  10 травня 2022 року Кабінет Міністрів прийняв постанову «Деякі питання подання декларації про відходи». Цим документом Уряд скасував складний та застарілий спосіб звітування бізнесу у паперовій формі та взагалі виключив з цього процесу участь посадовців.

За словами Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Руслана Стрільця, в умовах воєнного часу політика Уряду спрямована на підтримку кожного. Уряд працює над зменшенням фінансового та адміністративного навантаження на підприємців, акумулює всі інструменти для підтримки економіки зараз та швидкого післявоєнного відновлення. Повна автоматизація процесу звітування малого та середнього бізнесу про утворені відходи – саме про це. Важливо, щоб підприємці могли ефективно працювати, а не бігати по кабінетах чи поштових відділеннях, витрачати час на оформлення та відправлення паперів, очікувати відповіді та доводити чиновникам, що документи складені правильно.

Джерело: https://mepr.gov.ua/news/41112.html