До наказу Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації від 25 листопада 2019 року № 343
Інформація
про стан проведення у 2019 році оцінки якості наданих соціальних послуг державними та комунальними суб՚єктами, що надають/надавали соціальні послуги, а також іншими суб’єктами, що надають/надавали соціальні послуги,
із залученням державних коштів
Внутрішня оцінка якості наданих соціальних послуг |
Зовнішня оцінка якості наданих соціальних послуг |
|
||||||||||||
№ п/п |
Повна назва суб՚єкта, що надає соціальні послуги (форма власності) |
Дата та № наказу про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг |
Період надання соціальних послуг (з - по), що підлягали оцінюванню |
Назва послуги (згідно із наказом Мінсоцполітики від 03.09.2012 № 537), що підлягала оцінюванню* |
Результат проведення оцінки якості соціальної послуги та вжиті заходи з покращення якості наданої соціальної послуги, удосконалення діяльності суб’єкта, що надає соціальні послуги тощо (коротко зазначити основне)* |
Загальна оцінка установи |
Дата та № наказу про проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг |
Період надання соціальних послуг (з - по), які підлягали оцінюванню |
Назва послуги (згідно із наказом Мінсоцполітики від 03.09.2012 № 537), що підлягала оцінюванню* |
Результат проведення оцінки якості соціальної послуги та вжиті заходи з покращення якості наданої соціальної послуги, удосконалення діяльності суб’єкта, що надає соціальні послуги тощо (коротко зазначити основне)* |
Загальна оцінка установи |
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
||
Інші суб՚єкти, що надають / надавали соціальні послуги із залученням державних коштів |
|
|
||||||||||||
1 |
ГО «Асоціація захисту прав та допомоги людям з інвалідністю «Відкриті серця» |
Наказ голови Ради Асоціації «Відкриті серця» від 27.11.2019 № 033 |
Липень-Грудень 2019 року |
Денний догляд |
Проведено опитування законних представників отримувачів соціальної послуги, зібрано відгуки (в тому числі з метою виявлення попиту на послуги суб’єкта), проведено телефонне опитування, аналіз звернень. Скарг стосовно надання соціальних послуг від клієнтів не надходило. Здійснено 100% визначення ступеня індивідуальних потреб. Розроблено графіки проведення нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг. Надавачі послуги пройшли медогляд. |
«Добре» |
Наказ Департаменту від 25.11.2019 №343 |
Липень-Грудень 2019 року |
Денний догляд |
Ознайомлено із справами клієнтів, яким надається послуга, проведено анонімне опитування законних представників отримувачів послуг та надавача послуги. Рекомендовано: продовжувати роботу в частині надання соціальних послуг через механізм соціального замовлення у 2020 році. |
«Добре» |
|||
2 |
Вінницьке обласне відділення благодійної організації «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ» |
Наказ керівника від 25.11.2019 № 25/11 |
Серпень-Грудень 2019 року |
Консультування |
Проведено опитування, в т.ч. телефонне, 95% отримувачів соціальної послуги, що відображається покращення емоційного, психологічного, фізичного стану. Скарг стосовно надання соціальних послуг від клієнтів не надходило. 100% укладання договорів про надання послуги. У 2019 році ГО отримала винагороду ЛІДЕРИ ЗМІН ЗА СТАЛИЙ РЕЗУЛЬТАТ на щорічній конференції, яку проводила Благодійна організація «100 відсотків життя». |
«Добре» |
Наказ Департаменту від 25.11.2019 №343 |
Серпень-Грудень 2019 року |
Консультування |
Ознайомлено із справами клієнтів, яким надається послуга, проведено анонімне опитування надавача соціальної послуги (фахівців, задіяних у наданні послуги). Рекомендовано: продовжувати роботу в частині надання соціальних послуг через механізм соціального замовлення у 2020 році. |
«Добре» |
|||