До наказу Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації  від 25 листопада 2019 року № 343

 

 

Інформація

про стан проведення у 2019 році оцінки якості наданих соціальних послуг державними та комунальними суб՚єктами, що надають/надавали соціальні послуги, а також іншими суб’єктами, що надають/надавали соціальні послуги,

із залученням державних коштів

 

 

Внутрішня оцінка якості наданих соціальних послуг

Зовнішня оцінка якості наданих соціальних послуг

 

№ п/п

Повна назва суб՚єкта, що надає соціальні послуги (форма власності)

Дата та № наказу про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг

Період надання соціальних послуг

(з - по), що підлягали оцінюванню

Назва послуги (згідно із наказом Мінсоцполітики від 03.09.2012

№ 537), що підлягала оцінюванню*

Результат проведення оцінки якості соціальної послуги та вжиті заходи з покращення якості наданої соціальної послуги, удосконалення діяльності суб’єкта, що надає соціальні послуги тощо (коротко зазначити основне)*

Загальна оцінка установи

Дата та № наказу про проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг

Період надання соціальних послуг

(з - по), які підлягали оцінюванню

Назва послуги (згідно із наказом Мінсоцполітики від 03.09.2012 № 537), що підлягала оцінюванню*

Результат проведення оцінки якості соціальної послуги та вжиті заходи з покращення якості наданої соціальної послуги, удосконалення діяльності суб’єкта, що надає соціальні послуги тощо (коротко зазначити основне)*

Загальна оцінка установи

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

                                                                Інші суб՚єкти, що надають / надавали соціальні послуги із залученням державних коштів

 

 

1

ГО «Асоціація захисту прав та допомоги людям з інвалідністю «Відкриті серця»

Наказ голови Ради Асоціації «Відкриті серця» від 27.11.2019  № 033

Липень-Грудень 2019 року

Денний догляд

Проведено опитування законних представників отримувачів соціальної послуги, зібрано відгуки (в тому числі з метою виявлення попиту на послуги суб’єкта), проведено телефонне опитування, аналіз звернень.

Скарг стосовно надання соціальних послуг від клієнтів не надходило. Здійснено 100% визначення ступеня індивідуальних потреб. Розроблено графіки проведення нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.

Надавачі послуги пройшли медогляд.

«Добре»

Наказ Департаменту від 25.11.2019 №343

Липень-Грудень

2019 року

Денний догляд

Ознайомлено із справами клієнтів, яким надається послуга, проведено анонімне опитування законних представників отримувачів послуг та надавача послуги. Рекомендовано: продовжувати роботу в частині надання соціальних послуг через механізм соціального замовлення у 2020 році.

«Добре»

2

Вінницьке обласне відділення  благодійної організації «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ»

Наказ керівника від 25.11.2019 № 25/11

Серпень-Грудень 2019 року

Консультування

Проведено опитування, в т.ч. телефонне, 95% отримувачів соціальної послуги, що відображається покращення емоційного, психологічного, фізичного стану. Скарг стосовно надання соціальних послуг від клієнтів не надходило.

100% укладання договорів про надання послуги.

У 2019 році ГО отримала винагороду ЛІДЕРИ ЗМІН ЗА СТАЛИЙ РЕЗУЛЬТАТ на щорічній конференції, яку проводила Благодійна організація «100 відсотків життя».

«Добре»

Наказ Департаменту від 25.11.2019 №343

Серпень-Грудень 2019 року

Консультування

Ознайомлено із справами клієнтів, яким надається послуга, проведено анонімне опитування надавача соціальної послуги (фахівців, задіяних у наданні послуги). Рекомендовано: продовжувати роботу в частині надання соціальних послуг через механізм соціального замовлення у 2020 році.

«Добре»