«Протягом року діти переглядають понад 30 тисяч рекламних відеороликів, значна частина яких  - реклама фастфудів, різноманітної «вуличної» їжі» - наголошують експерти.

Ситуацію ускладнює те, що кількість «шкідливої» реклами зростає. При цьому зараз є величезна кількість реклами в соціальних мережах, на різних сайтах в інтернеті, яку вкрай важко відстежити і включити до загальної статистики. А саме інтернет і соціальні мережі на сьогодні в пріоритеті у дітей перед телевізором. Тому реальний стан речей в галузі реклами шкідливих продуктів, спрямованих на дітей, близький до катастрофічного.

На розвиток ожиріння впливає зловживання фаст-фудом, напівфабрикатами, солодкими газованими напоями. За період з 1975 по 2016 рік кількість дітей і підлітків, у яких діагностовано ожиріння, збільшилася з 11 до 124 мільйонів, кажуть експерти ВООЗ. Ожиріння провокує безліч серйозних хвороб, серед яких рак. Тому ринок реклами, орієнтованої на дітей, потрібно терміново регулювати.