Голова обласної державної адміністрації Сергій Борзов 29 червня з робочим візитом був у Могилів-Подільському районі, де відвідав відділення гемодіалізу Могилів-Подільської ОЛІЛ та будівництво кардіовідділення.

В жовтні 2018 року на базі Могилів-Подільської ОЛІЛ було відкрито відділення амбулаторного гемодіалізу ВОКЛ ім. М.І. Пирогова. Відтоді пацієнтам, які потребують проведення процедури ниркозамісної терапії, не потрібно тричі на тиждень їздити до Вінниці. Могилів-Подільське відділення гемодіалізу приймає хворих з нирковою недостатністю не лише з міста Могилева-Подільського, а й Могилів-Подільського, Чернівецького, Ямпільського районів Вінницької області.

«Для пацієнтів з нирковою недостатністю дуже важливо, що відділення гемодіалізу недалеко від місця проживання. Це полегшує їх боротьбу з хворобою», - відзначив Сергій Борзов.

Голова Вінницької ОДА поцікавився думкою самих пацієнтів, які проходять лікування, та їхніми потребами. Люди попросили його посприяти у придбанні телевізорів, аби під час 4-ри годинного курсу гемодіалізу «не дивитись в стелю». Реакція очільника Вінниччини була миттєвою: не минуло і півгодини, як в кожній палаті запрацювало телевізійне мовлення.

Очільник області  в Могилеві-Подільському оглянув і будівництво кардіологічного відділення ОЛІЛ, яке триває два роки.З державного бюджету на роботи для реконструкції відділення було виділено 10 млн грн., з місцевих бюджетів - 10,4 млн. В 2018 році лікарня навіть отримала інтервенційну ангіографічну систему Infinix-i Core+INFX-8000V (Infinix VF-i/SP) /G3, за допомогою якої можна проводити малі оперативні втручання на судинах серця. Але обладнання досі не запустили, бо ремонт приміщення не завершений і немає меблів.

Для завершення основних робіт, які дадуть можливість експлуатувати ангіограф, необхідно як мінімум 990,00 тис. грн.

Сергій Борзов також повідомив, що планує домовитись з фахівцями Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова про налагодження роботи кардіовідділення Могилів-Подільської ОЛІЛ.

За інформацією Вінницької ОДА