Пологове відділення розраховане на 15 ліжок - 8 післяпологових та 7 патології вагітних.  

Для матусь та їх новонароджених у лікарні створили комфортні умови. У відділенні облаштували сучасні маніпуляційну, харчоблок, приймально-оглядовий кабінет, операційно-пологовий блок,  є 11 палат сумісного перебування матері і дитини. Три із них – покращеного планування, у яких є відокремлений санвузол, душ, телевізор, холодильник, мікрохвильова піч.

«Ми працюємо над тим щоб кожен пацієнт у нашому закладі отримав належну професійну допомогу і перебував у комфортних умовах. Важливо, що до цього процесу також долучається держава та територіальна громада. Кожен пацієнт – важливий для нашої медичної команди», - зауважив директор Калинівської центральної районної лікарні Владислав Головащенко.

Які послуги включені до пакету НСЗУ та є безоплатними:

  • надання медичної допомоги при пологах черговою акушерською бригадою, зокрема партнерські пологи, плановий чи ургентний кесарський розтин у разі ускладнень, ведення ускладнених пологів;
  • знеболення під час пологів, оперативних втручань та післяпологових процедур;
  • моніторинг стану породіллі та дитини, усі необхідні лабораторні та інструментальні дослідження, скринінг критичних вроджених вад серця, щеплення дитини за Календарем, харчування в стаціонарі;
  • оцінювання слуху у всіх новонароджених;
  • ліки з Нацпереліку та закуплені коштом інших програм (перевірити наявність безоплатних ліків у медзакладі можна за цим посиланням: https://eliky.in.ua/about).

 Як отримати медичну допомогу при пологах безоплатно:

  • за направленням лікуючого лікаря;
  • за самозверненням при розродженні;
  • при доставленні бригадою екстреної медичної допомоги;
  • при переведенні з іншого закладу чи підрозділу.
  • Що не входить до переліку безоплатних послуг:
  • перелік платних послуг, затверджений постановою Кабінету міністрів №1138 (https://bit.ly/2DQoHMY);
  • вибір лікаря та акушерської бригади (гарантується безоплатна допомога лише з черговою бригадою);
  • ліки, які не включені до Нацпереліку.