4 травня, в приміщенні Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації відбулась нарада з питань організації процедури надання адміністративних послуг, які надаються облдержадміністрацією та її структурними підрозділами через «Прозорий офіс» Вінницької міської ради.
Засідання відбулось під керівництвом директора Департаменту Володимира Мережка за участю представників структурних підрозділів облдержадміністрації, юридичного відділу та управління інформаційних технологій облдержадміністрації.
В ході наради, очільник Департаменту проаналізував стан виконання доручення голови облдержадміністрації Валерія Коровія від 13.03.2018р. №201 «Деякі питання надання адміністративних послуг облдержадміністрацією та її структурними підрозділами» та визначив невідкладні дії щодо завершення роботи із забезпечення надання адміністративних та прирівняних до них послуг через «Прозорий офіс» Вінницької міської ради.
Також, присутніми було обговорено ряд проблемних питань та визначено шляхи їх розв’язання, в тому числі щодо забезпечення зворотного зв’язку з отримувачами послуг в частині можливості надання за допомогою електронної скриньки їх зауважень та пропозицій щодо якості надання послуг.
В ході наради також було визначено за необхідне більш конкретно і детально опрацювати форму заявки, яка б давала можливість адміністраторам «Прозорого офісу» забезпечити оперативний прийом документів з чітким визначенням переліку необхідних для надання послуги документів.
Крім того, було визначено шляхи регулювання питання оплати адміністративних послуг які надаються на платній основі.