Сьогодні, 26 лютого, до інноваційного освітнього проекту «Україна на 200», який передбачає підготовку учнів 11 класів закладів освіти міста Вінниці до зовнішнього незалежного оцінювання, долучилася Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 Вінницької міської ради.
Нагадаємо, що проект реалізовується Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації спільно з Вінницьким державним педагогічним університетом імені Михайла Коцюбинського.
Проект побудований у форматі інтерактивної гри. Розробники – студентки 4 курсу Наталія Гуйван та Лілія Голиборода, координатор проекту – завідувач кафедри історії та культури України факультету історії, етнології і права Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, доктор історичних наук, професор Ольга Коляструк.
«Якщо тобі важко відрізнити готику від бароко, а імпресіонізм від кубізму, якщо ти не знаєш, хто такий Малевич і що означає його «Чорний квадрат», то тобі до нас. Ми не обіцяємо, що ти станеш юним культурологом, але цікавий експрес курс з історії та культури України гарантуємо», – такими словами щоразу розпочинається гра.
Щодо назви гри «Україна на 200», то вона символічна: 200 – це максимальна кількість балів, яку можна отримати учнівська команда під час проходження гри, а також під час зовнішнього незалежного оцінювання до якого готуються учні 11 класів.
Інтерактивна гра побудована у межах 4 категорій, а саме: архітектура і скульптура, живопис, література і театр, кіно і музика. Кожна з вищезазначених категорій містить 3 рівні, кожний з яких має різну складність та оцінювання.
Окрім освітнього проекту «Україна на 200», на Вінниччині продовжується реалізація мистецького проекту національно-патріотичного спрямування «Українські митці за вільну Україну», який передбачає проведення у закладах освіти міста Вінниці спеціалізованого курсу авторських лекцій національно-патріотичного спрямування Ольги Коляструк, що покликаний показати учнівській молоді національну самобутність українців та процес державотворення через призму мистецтва.