Залучення громадян до участі в проектах розвитку ОТГ Вінниччини та консультації з мешканцями стосовно комунікацій громад – серед пріоритетів медотологічної допомоги Програми «U-LEAD з Європою» та регіональних Центрів місцевого самоврядування.
Вінницький ЦРМС, крім поточної планової та оперативної консультативної підтримки ОТГ Вінниччини, долучився і до проекту Програми з публічних кнсультацій для громад з організаційною та моніторинговою місією.
Дашівська селищна ОТГ стала чи не найактивнішою громадою області, що завдяки публічним консультаціям, успішно вирішує питання розвитку території за кількома напрямками. Так, громада створила майданчик з комунікацій для впровадження сортування сміття, провела кілька заходів за участі мешканців ОТГ, розвиває туризм та молодіжний рух на своїй території.
Одним із головних завдань сьогодення Дашівська ОТГ бачить залучення інвестицій. Тож темою публічної консультації, що пройшла в ОТГ, стало питання вивчення і обговорення механізмів інвестиційної привабливості громади. Про це говорили на зустрічі представники Дашівської сільської ради, Програми «U-LEAD з Європою», ГО Центр UA, Вінницького ЦРМС Програми «U-LEAD з Європою».
Представниця ГО Центр UA Олена Данілова презентувала пріоритетні кроки для ОТГ у напрямку залучення інвестицій та запропонувала фахову дискусію з питань фінансування, відповідальних осіб та доцільних проектів для інвестування.
Під час обговорення радниця Вінницького ЦРМС з комунікацій Людмила Васильєва наголосила на необхідності дбати про імідж громади. На думку експертки, сьогодні інвестор хоче отримати повну інформацію про територію та її мешканців.
«Жителі громади, які живуть за «високим парканом» – закриті від сусідів, суспільства та інвестора, в тому числі. Таким не позичать грошей, адже про них нічого не знають, тож сьогодні необхідно презентувати себе на загал. Громадам варто генерувати інформацію та користуватись усіма доступними ресурсами, розповідати про життя людей, мати своє «обличчя», презентувати можливості та інвестиційні об’єкти і працювати над брендом території. Це скоротить шлях до інвестора і зробить ОТГ впізнаваною в інформаційному полі», - зазначила експерт.
Учасники обговорення визначили пріоритетними туристичну галузь, розвиток інфраструктури, молодіжні проекти. Головним капіталом Дашівської ОТГ є люди - активні, працьовиті, відповідальні. Про це зазначив під час дискусії голова громади Сергій Тітаренко.
«Нещодавно я відвідав Канаду, округ біля озера Онтаріо, берегова лінія складає 800 км, це більше ніж Азовське море. Місцеві жителі почали розвивати те, чим можна привернути увагу інвестора. До них почали приїжджати багаті туристи, у підсумку - нерухомість стала зростати в ціні і сьогодні там найдорожча туристична зона, громада заробляє. Інший округ, на півдні, розвиває виноградарство та виноробство, місцеве вино вже є брендом і активно купується. Нам теж потрібно думати, чим можемо привабити. Інвестор має знати чи є дороги, вода, інфраструктура і головне, робоча сила. Жоден інвестор не прийде туди, де немає кому працювати. І зрозуміло, потрібно себе рекламувати. Тож будемо використовувати соціальні мережі і залучимо фахівців, кошти, аби зробити якісне рекламне відео чи рекламну продукцію, щоб презентувати громаду інвесторам», - зауважив Сергій Тітаренко.