21 листопада у готелі «Франція» відбувся семінар на тему: «Промоція туристичних об’єктів», організований Департаментом міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації спільно з ГО «Громадський простір 2.0» та проведений для студентів вищих навчальних закладів області.
Відкриваючи захід, директор Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації Володимир Мережко привітав присутніх та зазначив: «Останнім часом значно зросла зацікавленість до туристичної індустрії. Особливо приємно, що активною у даному напрямку є молодь. Буквально на цьому тижні розпочато розробку Вінницького обласного туристичного бренду, який допоможе залучати туристів до регіону та по якому нас будуть впізнавати не лише в Україні, а й у світі. Я переконаний, що жоден з вас не бачив усіх тих краєвидів та визначних місць, якими багатий наш Подільський край. Тож головне завдання на сьогодні – комплексний підхід до справи та створення унікального, впізнаваного та успішного бренду. А об’єднавши учасників індустрій, ми створимо якісний туристичний продукт, який буде споживатися. Адже розвинута туристика в регіоні забезпечить розвиток низки інших сфер, що в результаті сприятиме економічній стабільності як в туристичному напрямку, так і розвитку області в цілому. Тож сьогоднішня дискусійна зустріч має пройти досить енергійно з цікавими ідеями та не менш цікавими питаннями. Ми дійсно хочемо почути від вас щось нове, те, що принесе спільну користь для нашого краю».
Під час семінару менеджерка проєктів «Інститут розвитку міст» Валентина Ткачук розповіла про те, як просувати туристичні місця в соціальних мережах, привернути більше до них уваги та обрати цільову аудиторію.
Також для студентів провели практичні заняття, де режисер та засновниця сайту «ДИВИ» Віта Приймак ділилась досвідом із застосуванням інструментів медіапромоції туристичних об’єктів, а представники ТОВ «Агентство відеовиробництва та реклами «Фенікс Медіа» навчали створенню відеороликів в туристичній сфері.
Працюючи в групах, учасники семінару використовували всі ті поради фахівців, які почули. Також молодь ділилась креативними ідеями та висловлювала власні бачення з приводу промоціювання туризму в області.