Сьогодні, 28 листопада, голова обласної державної адміністрації Владислав Скальський виступив спікером на бізнес інтенсиві "ТРЕНДИ 2020". Під час панельної дискусії «Тренди, інновації та тенденції розвитку бізнесу» він висловив власне бачення розвитку провідного в регіоні напряму – агробізнесу.
«Якщо вести мову про сучасні тенденції та тренди, які будуть визначальними для українського бізнесу, особливо в контексті агропромислового потенціалу області, неможливо оминути увагою AgroTech або агроІТ. Моє бачення ролі департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ОДА в цих процесах – треба стати ресурсним центром, який би підсилював компетенцію тих підприємців, які працюють на території області. І такими своєрідними профільними ресурсними центрами мають стати всі департаменти облдержадміністрації. Якщо вести мову про тренди в агро ІТ – це високотехнологічні рішення, використання робототехніки, інтернет моніторинг врожаю, формування посівів, внесення добрив. Використання цифрових технологій в агропромисловому виробництві визначає конкурентоспроможність підприємства в майбутньому», – зазначив Владислав Скальський.
Модератором бізнес інтенсиву виступила ініціаторка та організаторка заходу, підприємиця, президент Клубу ділових людей Надія Лисецька.
«Корисні ділові зв’язки – це один із головних ресурсів особистісного зростання та розвитку бізнесу. Неможливо нічого досягти без спілкування з людьми. Ми запрошуємо кращих експертів, представників бізнесу і влади, тих людей, які вже досягнули успіху, аби вони поділилися його «рецептом» з вами. Якісний нетворкінг з «обраною» аудиторією сучасних лідерів – ось що чекає вас сьогодні на бізнес інтенсиві ТРЕНДИ 2020», – звернулась до учасників Надія Лисецька.
Як зауважив під час першої панельної дискусії Вінницький міський голова Сергій Моргунов, місцева влада своє основне завдання вбачає у створенні прозорих і зрозумілих умов для ведення бізнесу, простіше кажучи, аби органи влади не заважали бізнесу. Важливим чинником розвитку економіки міста Сергій Моргунов вважає створення нових робочих місць.
Аудиторія бізнес інтенсиву мала широкі можливості, аби знайти партнерів і однодумців, завдяки різним нетворкінговим активностям під час заходу: бренд-волу для нетворкінгу, ефективного модерування, спрямованого на налагодження зав’язків, а під час перерв – кейси для нетворкінгу від експертів Євгена Драніщева та Андрія Пивоварова.