Сьогодні, 29 січня, на засіданні колегії головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області підведено підсумки роботи за 2019 рік, а також окреслено завдання по підвищенню ефективності роботи на поточний.
У роботі звітної колегії, яка відбулась у конференц-залі ЦНАПу Якушинецької громади, взяли участь заступник голови обласної державної адміністрації Наталя Заболотна, заступник Голови правління Пенсійного фонду України Владислав Машкін, очільниця ГО «Гармонія» Людмила Нецкіна, керівники структурних підрозділів головного управління Фонду області.
Предметно аналізуючи результати діяльності головного управління, Олена Корчака – начальник ГУ Пенсійного фонду України у Вінницькій області, звернула увагу на основні показники: «В умовах реорганізації протягом звітного року головним управлінням забезпечено стабільне фінансування та виплату пенсій 460,9 тис. пенсіонерів Вінниччини, в тому числі 21,7 тис. пенсіонерів силових структур та військовослужбовців; призначено 14,7 тис. нових пенсій, проведено 10 масових та 31,07 тис. індивідуальних перерахунків пенсій.
В 2019 році в області облаштовано 15 сучасних відділів обслуговування громадян, які відповідають вимогам доступності для осіб з інвалідністю, чисельність яких складає 68,53 тис. А ще в 15 проведено ремонтні роботи відповідно до Єдиних стандартів обслуговування громадян: встановлено відеоспостереження, оновлено техніку та меблі, оснащено зали обслуговування та зони очікування, впроваджено систему керування електронною чергою.
Окрім того, у вересні 2019 року розпочав роботу відділ з ретроконверсії головного управління, основним завданням якого є переведення паперових пенсійних справ в електронний формат. Наразі оцифровано понад 10 тис. справ».
Під час промови заступник голови облдержадміністрації Наталя Заболотна акцентувала увагу на ключових завданнях та досягненнях Пенсійного фонду Вінниччини: «Хочу відмітити належно організовану роботу головного управління Пенсійного фонду області у напрямку співпраці з об’єднаними територіальними громадами. Формування доступного та безбар’єрного середовища в сервісних центрах, в яких враховано всі елементи доступності, є прикладом для наслідування. Сьогодні перед нами стоїть завдання прозорості і відкритості, тож ми йдемо в ногу з часом. Ставлячи тільки амбітні завдання, можна рухатись вперед. Завдяки своєчасному та якісному виконанню пріоритетних задач, люди отримують пенсії вчасно».
Окрім того, посадовиця акцентувала увагу на інформаційно-роз’яснювальній кампанії з протидії тіньової зайнятості: «Сьогодні ми бачимо велику кількість людей, які не мають права на пенсію та отримують допомогу. Тому роз’яснення ризиків тіньової зайнятості - це, з одного боку, наповнення бюджету Пенсійного фонду України, з іншого - захист громадян в майбутньому. Дякую вам за роботу. Впевнена, що в такому темпі завдання 2020 року будуть досягнені».
Забезпечення своєчасного призначення та перерахунків пенсій в умовах централізації – такою була тема доповіді начальника управління застосування пенсійного законодавства Надії Зеленіної. Говорячи про терміни призначення та перерахунків пенсій, керівник управління наголосила, що минулий рік був визначальним в історії пенсійного забезпечення, оскільки були досягнуті вагомі результати – 100%-ве дотримання 10-денного терміну призначення, перерахунку пенсій.
Результати впровадження Єдиних стандартів обслуговування громадян в сервісному центрі Тростянецького району презентувала Світлана Сауленко.
По завершенню роботи колегіального органу, ухвалено відповідне рішення, що ляже в основу діяльності головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області в 2020 році.