5 березня у креативному просторі «Cherdak» відбувся брифінг та Open Day проєкту «Я люблю своє, Вінницьке».
Розуміючи важливість і необхідність створення сприятливого клімату щодо розвитку та популяризації продукції регіонального товаровиробника, які проводять свою діяльність в області, облдержадміністрацією спільно з ТОВ ТРК «Регіон-Інформ» розроблено та розпочато впровадження проєкту «Вироблено на Вінниччині / Я люблю своє, Вінницьке».
«На мою думку, такий захід є надзвичайно важливим. Питання полягає в об’єднанні зусиль усіх зацікавлених сторін. Було б непогано об’єднати ініціативи, спрямовані на розвиток діалогу місцевого виробника та споживача, в тому числі за участю місцевих роздрібних мереж, що також надасть можливість скоротити відстань між сторонами діалогу. У першу чергу, ми повинні сконцентрувати увагу на забезпеченні потреб. Зокрема, споживача цікавить якість, ціна та наявність продукту, а завдяки підсиленню регіонального виробника та збільшенню попиту на його продукцію, зростатиме і маржинальність. З іншого боку, такий підхід сприятиме оптимізації торгівельного простору та розвитку територій, де генерується податкова база, яку можна буде спрямувати на розвиток місцевої інфраструктури», - зауважив Владислав Скальський під час зустрічі.
Проєкт передбачає просування товарів місцевих виробників шляхом розміщення логотипу «Вироблено на Вінниччині / Я люблю своє, Вінницьке» на цінниках товарів в торговельних мережах. Проєкт надасть дієвий механізм підтримки вінницьких виробників. Він об’єднає вінничан-споживачів, виробників і рітейл в прагненні допомогти розвитку місцевого виробництва та зміцненню соціальної стабільності в регіоні.
Про співпрацю з виробниками, програму підтримки вінницьких брендів та особливості просування продукції з урахуванням зовнішньої реклами, преси, роботи радіостанцій та опитування в соцмережах розповів засновник проєкту Юрій Меланишен. За його словами, на сьогодні до співпраці залучено близько 50 виробників.
«Логотип «Вироблено на Вінниччині/Я люблю своє, Вінницьке» сприятиме ідентифікації продукції місцевих виробників в торгових залах провідних супермаркетів та мереж», - зауважив Юрій Меланишен.
Варто зазначити, що проєкт покликаний забезпечити поступове зростання попиту на товари, що вироблені на Вінниччині.
З метою координації дій та вирішення проблем, що виникають в процесі співпраці товаровиробників, підприємств роздрібної торгівлі та обласної державної адміністрації найближчим часом планується підписання Меморандуму з торговельними мережами про співпрацю в сприянні розвитку та популяризації продукції регіонального товаровиробника шляхом організації та популяризації проєкту «Вироблено на Вінниччині / Я люблю своє, Вінницьке».
Про співпрацю з виробниками та підприємствами області поінформував директор профільного департаменту Володимир Мережко: «На сьогодні ми тісно співпрацюємо з виробниками та підприємствами, які є на території Вінницької області та зацікавлені у цьому проєкті. Також було проведено низку зустрічей із представниками торговельних мереж регіону, серед яких є абсолютна підтримка щодо реалізації ініціатив. Наступним кроком буде розширення презентації продукту «Я люблю своє, Вінницьке» в усіх торговельних мережах. Найближчим часом ми очікуємо підписання Меморандуму про співпрацю з ними. Запрошую до участі в проєкті всіх виробників Вінниччини».
Брифінг та Open Day у креативному просторі організовано в рамках проєкту розвитку вінницьких брендів компанії Регіон-Інформ та програми «Вироблено на Вінниччині» Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку ОДА.