Пенсійники Вінниччини обговорили особливості оцифрування відомостей про трудову діяльність.
«Онлайн-обслуговування громадян – наше сьогодення. Саме інформаційні технології вже сьогодні дозволяють призначати пенсії та надавати послуги дистанційно, без відвідування Пенсійного фонду. Ми проводимо активну роботу в даному напрямку», - наголосила в ході засідання колегії Олена Корчака – начальник Головного управління Пенсійного фонду області.
Начальник відділу супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів Євгеній Франкевич в онлайн-режимі презентував сучасний сервіс Пенсійного фонду України - «Електронна трудова книжка». Він повідомив, що 27 грудня 2019 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України № 1084, що затверджує Порядок обліку трудової діяльності працівника в електронній формі. Порядком передбачено, що всі дані з паперових трудових книжок будуть внесені до Реєстру застрахованих осіб. Варто зазначити, що на вебпорталі Пенсійного фонду України створено функцію «Надання скан-копій трудової книжки». Скористатись нею можуть як застраховані особи, так і роботодавці.Існує три способипереведення паперової трудової книжки в «цифру»:
- застрахованою особою через персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду;
- роботодавцем через кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду;
- застрахованою особою через особисте звернення до Сервісного центру Пенсійного фонду.
Станом на 22 травня, до Пенсійного фонду Вінниччини через вебпортал надіслано 437 звернень щодо оцифрування скан-копій документів про стаж, відхилено через неналежну якість скан-копій - 19.
В частині інтелектуального призначення пенсій, тематику обслуговування продовжив заступник начальника Управління обслуговування громадян Сергій Ткачук.
Механізм автоматичного призначенням пенсії за віком - це так зване призначення пенсії по події. Тобто, коли людина досягає пенсійного віку, призначення пенсії здійснюється без її особистого звернення. Реалізації даного сервісу передує якісна робота з оцифрування паперових трудових книжок.