До уваги клієнтів АТ «Вінницягаз»!
З 18 липня 2023 р. АТ «Вінницягаз» функціонує у складі Групи Нафтогаз відповідно до рішення Уряду задля стабілізації ситуації в енергетичній сфері. Підстава - Розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 травня 2022р. № 429-р «Деякі питання управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у виняткових випадках».
Особові рахунки, тариф і реквізити для оплати послуг розподілу газу для споживачів газу Вінниччини наразі залишаються без змін.
У разі зміни банківських реквізитів клієнтів буде попереджено завчасно на офіційних ресурсах АТ «Вінницягаз» та платіжках.
Для споживачів АТ «Вінницягаз» наразі відкрито доступ до сервісів Газопостачальної компанії «Нафтогаз України»
Показання газового лічильника слід передавати традиційно щомісяця з 1 по 5 число. Для цього слід скористатися такими сервісами:
- особистий кабінет на сайті my.gas.ua;
- чат-боти GASUA у Viber та Telegram;
- NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- SMS-повідомлення на номер 4647.
Будь-які інші платформи не є коректними та працювати не будуть!
Друковані платіжки з даними по особовим рахункам споживачів, як і раніше, будуть надходити щомісяця.
Квитанція буде вдосконалена. У файлі буде міститись додаткова корисна інформація щодо посилань на актуальні офіційні ресурси, номери Контакт-центру та способи передачі показань.
Послуги розподілу природного газу, як і раніше, потрібно сплачувати до 20 числа кожного місяця, тобто за липень до 20 липня.
Оплату послуг розподілу можна здійснити в будь-який зручний спосіб:
- у касах банків;
- у відділеннях Укрпошти;
- онлайн за допомогою додатків «Приват24» і «Ощад24/7».
Дякуємо всім споживачам, які вносять свій вклад в енергетичну стабільність країни вчасно.
Клієнтську підтримку абонентам надаватимуть оператори Контакт-центру ГК «Нафтогаз України» за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone),
- 098-300-2-888 (Kyivstar),
- 093-300-2-888 (Lifecell).