Про це розповіла під час звіту про роботу ЦНАП у Вінницькій області на щопонеділковій апаратній нараді голови ОДА з керівниками Департаментів та служб області, заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації Надія Насіковська.
У Вінницькій області функціонує 32 Центри надання адміністративних послуг, які поділяються на районні, міські, міськрайонні та ЦНАП об’єднаних територіальних громад.
В порівнянні з показниками за аналогічний період 2016 року кількість наданих адміністративних послуг за 9 місяців 2017 року зросла на 140,7 тис., або на 18,6%. Також зросла питома вага наданих адмінпослуг через ЦНАП в районах та містах обласного значення, без урахування м. Вінниці, з 31% у 2016 році до 37% в поточному році.
Найбільша кількість наданих адміністративних послуг на 1 тис.
населення припадає на Погребищенський, Ямпільський, Піщанський, Мурованокуриловецький, Теплицький райони та м. Могилів-Подільський.
«За структурою надання адміністративних послуг лідируючі позиції займають соціальні послуги – 30,7%, земельні відносини 15,9% та пенсійне забезпечення – 11,6%. Окрім того, в 5,3 рази збільшилась кількість виданих паспортів громадянина України у формі ID-картки. Зокрема, за 9 місяців 2016 року видано 5 тис. 567 одиниць, а за аналогічний період 2017 року показник зріс до 29 тис. 668 одиниць. В свою чергу, в 1,6 рази збільшилась кількість виданих закордонних паспортів», - зазначила Надія Насіковська.
Варто зазначити, що надходження до місцевих бюджетів за надання адміністративних послуг збільшилось з 34,8 млн. грн. у 2016 році до 59,6 млн. грн. у 2017 році.
Надія Насіковська проінформувала присутніх щодо Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні, мета якої визначення напрямів, механізму і строків формування ефективної системи адміністративних послуг в Україні шляхом запровадження доступних та прозорих, безпечних та некорупційних, найменш затратних, швидких та зручних електронних послуг.
Досягнення поставленої мети забезпечується завдяки таким принципам, як орієнтація на споживача, доступність, безпека та захист персональних даних, прозорість, збереження електронної інформації, відкритість та повторне використання, технологічна нейтральність, ефективність і результативність та адміністративне спрощення.