Це можна зробити через портал Дія або через онлайн-кабінет чи мобільний застосунок Пенсійного фонду України.
Якщо ви подаєте звернення через канали Пенсійного фонду, потрібно буде заздалегідь підготувати сканкопії документів, аби завантажити їх на одному з етапів формування заяви.
Алгоритм дій наступний:
- заходимо на вебпортал електронних послуг ПФУ, натискаючи кнопку «Вхід».
- авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП, тобто вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
- в особистому кабінеті обираємо розділ “Комунікації з ПФУ” й натискаємо на пункт “Заява на житлову субсидію чи пільгу”;
- перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;
- обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
- заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
- додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
- натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
- накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.
За ходом розгляду заяви можна стежити в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.