У Хмільницькому районі приділяється значна увага створенню зручного та доступного простору для надання послуг.
Начальник Хмільницької районної військової адміністрації Богдан Кузнец провів моніторинг дотримання норм безбар’єрності у сервісному центрі ГУ Пенсійного фонду України у Вінницькій області м.Хмільник. Захід відбувся у рамках реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, яку ініціювала перша леді України Олена Зеленська.
Начальник Хмільницького об’єднаного управління ПФУ у Вінницькій області Людмила Майструк розповіла, що приміщення сервісного центру адаптоване до потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
На вході до будівлі встановлено пандус, всередині є тактильні вказівники для навігації, вивіски продубльовано шрифтом Брайля. Також облаштовано спеціальні місця для обслуговування людей з інвалідністю. Доступні та зручні санітарні кімнати.
У приміщенні облаштовано комфортні умови для відвідувачів у зонах очікування. Зокрема, розміщено інформаційні матеріали з актуальною інформацією, адаптовані стенди, екрани з великим шрифтом та монітори для трансляції відеоматеріалів. Передбачено місця для сидіння. Крім того, забезпечено доступ до вебпорталу електронних послуг Фонду, працює безкоштовний Wi-Fi, а простір має зрозуміле зонування.
«Безбар’єрність – важлива цінність для суспільства. Це стосується облаштування простору, комплексного підходу забезпечення рівних прав і можливостей для кожного. Це взаємодія, яка відбувається на засадах людяності та поваги», - зазначив Богдан Кузнец.
Також під час зустрічі посадовці наголосили й на важливості цифрової безбар’єрності. Завдяки розвитку цифрових сервісів усе більше послуг, які надає Пенсійний фонд України, сьогодні доступні онлайн – через вебпортал електронних послуг або мобільний застосунок. Зокрема, можна подати заяву на призначення пенсії, переглянути свою електронну трудову книжку, отримати інформацію про страховий стаж або записатися на прийом до фахівця і ще отримати безліч інших послуг без відвідування сервісного центру.
Начальник Хмільницької РВА підкреслив, що цифрова безбар’єрність дозволяє людині у найвіддаленішому населеному пункті мати такий самий доступ до державних послуг, як і в обласному центрі.