Сьогодні, для працівників кадрової служби структурних підрозділів та служб обласної державної адміністрації проведено засідання круглого столу з метою роз’яснення деяких питань щодо впровадження нового пенсійного законодавства, оформлення закордонного біометричного паспорта та щодо застосування порядку проведення оцінки діяльності державних службовців.
Відкрив засідання керівник апарату обласної державної адміністрації Валерій Бойко: «Враховуючи важливість винесених на сьогоднішнє обговорення питань, пропоную побудувати роботу таким чином, щоб це був дійсно «круглий стіл», де обговорюються важливі для вашої роботи питання. Тому необхідно всім присутнім активно долучитись до обговорення, аби сьогоднішня зустріч була продуктивною. Тому бажаю всім плідної роботи і отримати змістовні відповіді на всі проблемні питання».
Про питання пенсійного забезпечення та умови призначення пенсії в розрізі нового законодавства та проведеної реформи, розповіла начальник управління пенсійного забезпечення Головного управління пенсійного фонду у Вінницькій області Надія Зеленіна.
Також презентуючи веб-портал ПФУ у Вінницькій області, начальник відділу адміністрування і супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Управління пенсійного фонду України у Вінницькій області Євген Франкевич наголосив, що кожен громадянин України має можливість зареєструватись на даному веб-порталі та дізнатись інформацію про свій страховий стаж.
В свою чергу, співробітник управління Державної міграційної служби у Вінницькій області детально розповіла про порядок та процедуру оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
Наприкінці засідання представник Нацдержслужби у Вінницькій області дала детальне роз’яснення щодо порядку проведення оцінки діяльності державних службовців.
В ході засідання присутніми найбільш активно обговорювалось питання впровадження нового пенсійного законодавства та проведеної пенсійної реформи, порядок призначення та нарахування пенсій, а також облік страхового стажу.