Сьогодні, 21 грудня у виставковій залі Галереї ХХІ відбувся бізнес-форум на тему «Клієнтський сервіс як потужна конкурентна перевага» для 150 власників і керівників вінницьких підприємств.
До участі у заході запросили першого заступника голови облдержадміністрації Андрія Гижка та директора департаменту економіки і інвестицій Вінницької міської ради Віталія Погосяна.
Виступаючи перед присутніми Андрій Гижко зазначив, що владою ініційовано чимало реформ у сфері бізнесу та підприємницької діяльності: «Співпраця з Кабміном відкриває для нас можливість вносити необхідні пропозиції задля вдосконалення законодавчого процесу, що добре сприяє економічному розвитку країни, зокрема Вінниччини. Сьогодні, у Вінницькій області нараховується 68 тис суб’єктів малого бізнесу фізичних осіб підприємців, ще 16 тис - підприємців малого і середнього бізнесу юридичних осіб. Тобто це величезне коло людей, що працюють, створюють робочі місця та сплачують податки. Не менш важливе значення має співпраця з громадськими організаціями. Висловлюю подяку за організацію заходу, багаторічному партнеру ОДА у сфері зміни програм, підготовці нових і якісних документів бізнесового спрямування громадській організації «СТІНА». Тому коли на Вінниччині проводяться подібні заходи керівництво області та міста з задоволенням їх відвідує. Я маю надію, що сьогодні ми менше говоритимемо про проблеми, а більше про можливості пошуку клієнтів, про покращення сервісу та методи втримання клієнтів. Адже ми живемо в епоху можливостей, коли потрібно шукати позитивний вихід з будь-якої ситуації. Я дякую організаторам за влучну тему форуму «Клієнтський сервіс як потужна конкурентна перевага», адже боротьба за клієнта, боротьба за сервіс є дуже важливою для розвитку у сфері бізнесу та підприємницької діяльності не лише на Вінниччині, а й на території всієї України».
За словами організаторів форум для керівників «Клієнтський сервіс як потужна конкурентна перевага» проводився за підтримки Програми розвитку ООН в Україні: «Зміцнення бізнес-об’єднань малих і середніх підприємств», тому і призначений саме для управлінців. На заході також присутні спікери з Києва та Львову, які поділились з учасниками досвідом в контексті клієнтського сервісу на сьогоднішній день.
Під час форуму обговорювалось ряд питань щодо ефективної роботи малого та середнього бізнесу. Зокрема, про клієнтський сервіс, як стратегію компанії; про те, що варто знати керівнику, щоб власними силами організувати ефективну роботу в цьому напрямку; про головні тенденції в побудові клієнтського сервісу, ключові моменти та прикладний інструментарій.
Зустріч проводилась у форматі інтерактивного діалогу, у якому всі учасники мали змогу взяти участь в обговоренні нових успішних конкурентних стратегій, дізнатись про ЛІН-технології у сервісі та долучитись до формування пріоритетів розвитку підприємницької спільноти СТІНИ на наступний рік.