Створити неприбуткові комунальні підприємства на базі лікарняних закладів первинної ланки до першого червня цього року та впродовж першої декади сформувати громадські ради – пріоритетні завдання, які поставили перед керівниками місцевих виконавчих органів влади та головними лікарями госпітальних округів керівництво Вінницької ОДА та Департаменту охорони здоров’я під час наради 17 січня.
«Починаючи з сьогоднішнього дня у вас є рівно місяць на те, щоб підібрати та рекомендувати керівництву області осіб, які увійдуть у громадські ради госпітальних округів,- звернувся до учасників наради заступник голови Вінницької ОДА Ігор Івасюк.
Підхід до підбору кандидатів має бути прискіпливий, адже до складу громадської ради госпітального округу, мають увійти люди, які знають, як розробити дієвий механізм функціонування лікарняних закладів у госпітальному окрузі, провести фінансові розрахунки, укомплектувати штат, розробити, впровадити та виконати план розвитку госпітального округу на період від трьох до п’яти років.
«Вінниччина більш підготовлена до реформування галузі, на відміну від інших областей, - зазначила директор Департаменту охорони здоров’я Вінницької ОДА Людмила Грабович. – Адже свого часу брала участь у експерименті медичного реформування. Є певна матеріально-технічна база, є фахівці, й деякі напрацювання, але є й над чим працювати. В першу чергу, на базі лікарняних закладів необхідно відкрити неприбуткові комунальні підприємства, оскільки саме через них працюватиме Агенція Національної служби здоров’я. А щоб налагодити цю співпрацю необхідно на кожному новоствореному комунальному підприємстві запровадити медично-інформаційну систему е-Health, яка акумулює всі відомості про охорону здоров’я в країні по кожному лікувальному закладу, по кожному пацієнту, по кожному лікарю».
Учасники наради отримали вичерпну інформацію по впровадженню перших кроків медичного реформування та визначились з попередніми термінами виконання поставлених завдань. За підсумками наради, керівництвом Вінницької ОДА буде підготовлене відповідне розпорядження.