Перспективи розвитку системи професійної освіти в сучасних умовах обговорювали сьогодні, 8 лютого працівники галузі спільно із заступником голови Вінницької обласної державної адміністрації Ігорем Івасюком, а також підводили підсумки роботи закладів професійної (професійної-технічної) освіти Вінницької області у 2017 році. Традиційна підсумкова конференція педагогічних працівників закладів профтехосвіти відбулася у Вищому художньому професійно-технічному училищі №5 м. Вінниці.
«Важливим завданням для нас залишається зробити мережу професійних навчальних закладів доступною та пристосованою до потреб ринку праці. Це сприятиме отриманню більш якісних освітніх послуг, що в свою чергу забезпечить фахове зростання та конкурентоспроможність випускників. Досвід, набутий у Вищому художньому професійно-технічному училищі №5 є корисним в перспективі перенесення його на інші навчальні заклади. Так, ми вже маємо 7 відкритих навчально-практичних центрів галузевого спрямування і я думаю, що цю роботу буде продовжено», - зазначив Ігор Івасюк.
З доповіддю про підсумки роботи закладів професійної освіти виступив заступник директора Департаменту освіти і науки – начальник управління професійної освіти, інноватики і науки Валерій Бачинський. За словами керівника, здійснюється модернізація мережіпрофесійно-технічних навчальних закладів: припинено діяльність 1 навчального закладу та триває робота по ліквідації ще двох.
Валерій Бачинський в своїй доповіді порівняв контингент учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти 2015-2018 років з контингентом 1991 року – за його словами, мережа зазнала зменшення на 37,5% тоді, як за цей період реорганізовано 5 закладів та 6 філій. Позитивна тенденція спостерішгається в плані розширення переліку професій: в 2013 році – 107, а в 2017 році – 121. Доповідач наголосив, що регіональне замовлення у 2017 році виконано на 80% (5113 осіб) при плані 6330 осіб. Разом з тим, на базі 6 закладів професійно-технічної освіти створено 7 навчально-практичних центрів. Також керівник зазначив про необхідність розширення переліку професій загальнодержавного значення та необхідність формулювання умов передачі майна ПТНЗ у власність територіальних громад.